Lawak Yang Paling Bodoh Di Abad Ini!!!!..Jom Tengok!!!

Lawak paling bodoh dalam abad ini yang di lakonkan oleh dua pelawak bodoh..kah.kah.kah jom gelak…Lakonan mereka berdua berkisarkan tentang Janji pilihan raya di mana seorang melakonkan watak Yb dan seorang lagi sebagai pembantu Yb…Saleh Yakob yang memengang watak sebagai YB itu sedang mengadakan ceramah serta meminta pandangan dari orang ramai,dan Nabil sebagai Pembantu mencatit setiap pandangan yang di berikan kononnya hendak di masukan kedalam buku jingga..Lakonan mereka berdua ini terang-terang memburuk-burukan PR..Sedar tak sedar mereka telah mengundang kemarahan rakyat dan juga peminat mereka dari kalanggan penyokong PR,,Tapi bukan aku!!!,sememangnya dua orang pelawak bodoh ni lansung aku tak minat..Phtuiiiii.Tak popular pun…Kah.kah.kah..Kalau setakat lawak bodoh macam ni layak sangat lah bukan apa nak cari show yang baik dan bayaran pulak lumayan muka-muka ni dah tentu tak boleh jual,Akhirnya dapat lakonkan watak cai UBN pun jadilah… Ekoran aksi itu, laman Facebook Sinar FM yang disukai lebih 130,000 pengguna facebook telah menerima komen-komen negatif .

Salih Yaacob yang lebih mesra dipanggil SY, merupakan juruhebah di slot Sinar Pagi saluran radio itu.

Stesen radio itu juga dijangka turut terkena tempias apabila ada di kalangan para pendengar kecewa dan mengancam untuk memboikot radio tersebut.

Boleh dikatakan di setiap status yang dinaikkan di laman rasmi radio itu, terus menerima komen-komen negatif daripada pendengar mereka termasuk menyerang Salleh Yaakob sendiri.Nabil dan Saleh Yaakob menjadi bahan kritikan hebat facebooker kerana lakonan mereka itu. Seruan memboikot kedua-dua artis ini dilaung hebat penyokong pakatan rakyat.

Kemarahan yang tidak dapat dikawal membuatkan ada antara mereka yang menggelar mereka bedua sebagai ‘artis lembu umno’

HANGPA PIKIAQ LA SENDIRI!!!!!

Advertisements

4 Komen

  1. For hottest news you have to pay a quick visit internet and on
    internet I found this web page as a most excellent web page for most up-to-date updates.

  2. Valuable information. Lucky me I discovered your site by
    accident, and I’m stunned why this coincidence did not came about earlier! I bookmarked it.

  3. Great post.

  4. post terbaik


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s