Dah Kantoi Tak Mengaku Pulak..Malu Kot!!!!

Apa yang BN PP nak nafikan tentang bendera 1Malaysia yang di pasang semasa kehadiran PSY dan PM ke PP…Bendera sendiri pun nak malu ka,!!!! Pemuda BN PP tak payah nak cabar pihak MPPP kemuka bukti,kalau bukan BN yang naikan bendera tu sapa lagi.. Takan la hantuya kot yang naikan bendera tu.kah.kah.kah..Cerdik la sikit kalau nak nafi pun….Bendera tu sendiri melambangkan 1Malaysia sapa punya kalau bukan BN, yang memasang pulak sudah tentu la cai UBN atau telah di kontrakkan kepada kontraktor untuk memasang bendera tersebut…Ketua Pemuda Oh Tong Keong berkata, MPPP bersikap tidak adil terhadap BN negeri kerana mengeluarkan saman serta menyenarai hitam parti itu tanpa bukti…Bukti apa lagi yang Tong maksudkan,tak cukup ka dengan bendera yang tertera 1Malaysia dan berwarna biru..kah.kah.kah…Kalau di tanyakan kepada seluruh Malaysia pun depa akan kata Bendera tersebut adalah kepunyaan BN…Siapa yang pasang,bila di pasang itu cerita lain,itu pun tak tau ka?..Apa punya ketua pemuda BN PP tak cerdik macam pengerusi dia jugak..Aku rasa BN PP selain dari sindrom penafian ada 1 lagi sindrom yang semakin berjangkit di kalanggan BN di seluruh negara di mana ia bermula di PP di kenali sebagai NO,NO,NO{ARE U READY 4 BN}semakin sasau,mengigau dan melilau sampai bendera dan slogan sendiri pun dah tak mengaku malu….kah.kah.kah

HANGPA PIKIAQ LA SENDIRI!!!!!

Advertisements

Tinggalkan komen

Tiada komen.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s