Tun Semakin Hilang Akal..Dah Merapu Sangat!!!

mahathir-projek-icTun Mahathir dengan sindrom penafian….Tun Mahathir dengan selamba mengatakan beliau tidak terlibat dengan projek IC di Sabah dan yang melakukan adalah orang lain demi kepentingan diri…Celaka betoi Tun!!!..sapa kerajaan masa tu jangan bercakap macam orang yang hilang akal,dah tersepit mula cari jalan nak melepaskan diri…Hang ingat rakyat sekarang macam rakyat di zaman hang yang mudah di kelentong..Sedar diri sikit Tun Jangan asyik menyalahkan orang lain,macam diri Tun sempurna tak pernah melakukan kesalahan…Tun hang memang mudah lupa…Apakah kenyataan hang sebelum ni!!! [“Ya saya memang buat (beri kad pengenalan), tetapi mengikut undang-undang,”]Ini kenyataan sapa Tun?kenapa sekarang nak menafikan pulak..Jangan jadi manusia munafik.Memang Tun Mahathir yang patut di persalahkan dalam dalam pemberian IC di Sabah kepada pendatang asing…dan masa projek pemberian IC juga di lakukan dalam masa menjelang pilihan raya dan kata Tun itu munkin kebetulan..Boleh terima ka dengan alasan yang di berikan oleh Tun kebetulan saja…Tak payah nak susah putar belitkan fakta..Zahirnya Tun lah Manusia yang Harus di pertanggung jawabkan dalam konflik di Sabah dan ramainya rakyat filifin mendapat IC terbang sampai sekarang…kah.kah.kah..Tun menyalahkan PR kerana memainkan isu IC,kenapa Tun takut ka atau goyang dengan pendedahanyan di buat oleh pihak PR..Kalau Tun tak bersalah kenapa perlu goyang..Aku tak tau la kalau ada manusia yang masih boleh mengatakan Tun tak bersalah serta menerima pengkianatan kepada negara dan bangsa ketika Tun memengang tampuk kekuasaan negara suatu ketika dulu..Seharusnya Tun harus di siasat dalam projek pemberia IC di Sabah setelah banyak pengakuan dan pengbongkaran di lakukan…Kenapa Tun masih bebas,Apakah undang-undang hanya terpakai kepada rakyat dan yang menentang kerajaan walau pun yang menentang itu bercakap benar….Ini yang perlu rakyat ubah pada pru13 lakukan perubahan dengan menumbangkan BN dan memenangkan PR..
HANGPA PIKIAQ LA SENDIRI!!!

1 Komen

  1. Hi all, here every one is sharing such know-how,
    thus it’s nice to read this weblog, and I used to visit this blog everyday.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s