Cuba Tengok Banner Kat Bawah Ni…Yang Berdemo India Ka Melayu Kompius?

Kalau aku kata nanti ada orang yang marah tapi nak kena kata jugak..Bukan apa terlampau cerdik nak berdemo puak-puak UBN sampai tak tahu isu,dan sendiri tulis tapi tak faham..Kalau kata aku tak Faham OK juga sebab yang tertera ayat dekat banner tu sebut kaum India Kecewa Dengan Manifesto PR…Tapi yang berdemo melayu ka India?tu yang aku konpius, nampak macam melayu tetapi isunya india yang tak puas hati,mana india yang tak puas hati tu!!!…Memang betul Umno ni sarkes bak kata sudin kalau tak silap.kah.kah.kah..Lawak betoi la hangpa ni…

HANGPA OIKIAQ LA SENDIRI!!!

Advertisements

Tinggalkan komen

Tiada komen.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s