PEMBELOT,PENGKIANAT,KATAK MEMANG TAK SESUAI..

KAPTEN (B) MOHD OSMAN JAILU yang menang pada pru12 bertading tiket PKR dan PR DI KAWASAN Changkat Jering,Akhirnya menjadi pembelot dan menyumbangkan kejatuhan Kerajaan PR kepada BN..Kononnya bercita-cita untuk bertanding semula di kawasan tersebut sekiranya boleh menang,Beliau juga berkata pengudi di kawasan tersebut masih maukan beliau pertahankan kerusi itu.

Ada baiknya si OSman Jailu ini bertanding semula kalau betul la pengundi di situ maukan dia dan berani sekiranya dia betul-betul lelaki dan ada t***r..Osman Jailu munkin terlupa rakyat memberi mandat kepada beliau pada pru12 bukan kerana calon tetapi PR.

Oman Jailu jangan ingat rakyat lupa di atas pengkianatan hang menyebabkan PR kehilanggan Perak dan kerajaan bertukar tangan kepada Regim UBN.Kali ini hang turun la di atas tiket apa sekali pun bebas mau pun UBN rakyat pasti akan mengajar hang manusia yang tak kenang di untung.

Setelah hang membantu BN menjatuhkan PR pada pru12 nampaknya hang tenggelam terus bersama angkatan pengkianat,lansung Najib dan UBN tak pedulikan hang dan pengkianat-pengkianat yang sama waktu dengan hang,Terpaksalah hang menyalak sendiri memohon belas..Sepatutnya hang kena sedaq hang langsung tak bernilai di mata PEMIMPIN Umno mau pun BN,terpaksalah bersuara sendiri dan memuji Umno yang kononnya banyak membantu hang selama ini.Muka pembelot dan tak tau malu macam hang hanya layak jadi boneka dan perhiasan BN,tu pun dah tak laku.kah.kah.kah Jangan harap Zamry atau mana-mana pemimpin UBN akan mencadangkan nama hang pada pru13..Najib maukan calon menang bukan kalah..Kalau UBN calonkan hang dah tentu kalah..

Osman Jailu lepas ni boleh lah hang cuci tangn dan bersara dari politik lagi pun selepas pru13 UBN akan jadi pembangkang di Perak,tak guna hang nak harapkan UBN dah kali ni,dan PR sudah tentunya tak kelapaq dengan hang,Lagi hang pun bukan hebat tara mana..

PEMBELOT,PENGKIANAT,KATAK MEMANG TAK SESUAI

HANGPA PIKIAQ LA SENDIRI!!!

Tinggalkan komen

Tiada komen.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s