Papa Dah Tak Tahan Tembelangnya Semakin Pecah,Kini Cari Alasan Untuk menamatkan Akaun Blognya!!

Pada 16 mac, Wan Azri a.k.a papagomo mencabar anwar ibrahim supaya menyaman beliau, kemudian sesudah itu anwar menfailkan surat saman berjumlah RM 100 juta, pada 20 Mac, bloger anak anak muda malaysia mendedahkan wajah sebenar Wan Azri ini.

Kemudian, pada 21 mac, Wan Azri a.k.a papagomo telah menafikan beliau adalah wan azri dan menafikan sekeras kerasnya kononnya beliau di fitnah sebagai papagomo.

Semalam pada 23 mac bloger era pasca mendedahkan pula bahawa papagomo, 99% adalah Wan Azri Wan Deris, bekas anggota polis yang di jatuhi hukuman 8 bulan penjara kerana aktiviti rasuah dan salah guna kuasa.

Dan hari ini, setelah pendedahan demi pendedahan di lakukan oleh blog era pasca ini, papagomo telah dengan terpaksa menipu dan membohongi seluruh rakan rakan blogernya, kononnya blog lucahnya itu telah di godam dan bakal di rampas dan ditutup oleh encik lebai google.

Lawak antarabangsa ini adalah rentetan siri pendedahan Wan Azri atau papagomo oleh pelbagai bloger pakatan rakyat dan beliau juga sudah menjangka bahawa beliau sudah tidak dapat lari lagi dari saman ini, wajahnya sudah di ketahui, bukti bukti kukuh juga sudah di lampirkan, dan peguam peguam juga sudah meneliti setiap fakta yang di berikan.

Untuk mengelak saman RM 100 juta dari anwar ibrahim dan RM 100 juta dari Husam Musa, papagomo terpaksa berlakon kononnya blog lucahnya telah di godam, seterusnya beliau akan menutup sendiri blog itu supaya masalah saman selesai dan akan di angkat sebagai hero oleh bloger pencacai Barisan Nasional yang lain kononnya haker PR berjaya mengodam blog lucah itu.

Jika ini berlaku, dia bukan saja dapat membodohkan penyokong dan bloger bloger umno yang lain, malahan dengan perdana menteri najib razak sekali menjadi bodoh di bodohkan oleh Wan Azri yang terdesak mahu lari menyelamat diri dari saman maut ini.

Apabila blog sudah di tutup, maka bolehlah Wan Azri ini lari dari masalah ini, psikologi dari bloger Pakatan Rakyat telah menyebabkan beliau tidak boleh melelapkan mata dan tidak mampu berbuat apa apa, serta menerima tekanan yang kuat akibat dari fitnah yang di ciptanya sendiri.

Menerusi ajensi berita fakap EP, Dr @tiewnama telah mendapat maklumat bahawa, peguam Husam Musa dan Anwar Ibrahim telah mendapatkan maklumat dan bukti terperinci mengenai papagomo dan segala bukti yang berfakta telah di ambil, dan bersedia untuk membawa Wan Azri a.k.a papagomo ke mahkamah untuk di adili.

Berdasarkan writ peguam, Wan Azri, jika di dapati bersalah, beliau akan di penjarakan selama 10 tahun bagi 1 kesalahan dan 5 sebatan bagi kesemua kesalahan, beliau juga akan di arahkan membayar saman RM 100 juta itu dalam bentuk apa pun.

Dan yang sangat membimbangkan beliau yang hampir separuh mati kerana terlalu takut adalah, saman ini berdiri bukan hanya 1 saman tetapi 2 saman fitnah dari ANWAR IBRAHIM dan HUSAM MUSA.

Mungkin juga selepas ini di jangka beberapa lagi pemimpin Pakatan Rakyat akan mengambil tindakan yang sama.

Nantikan langkah seterusnya..

Perkataan kucing yang bernama ”LUCY” itu membuktikan bahawa papagomo a.k.a wan azri 100% adalah pengendali blog lucah dan fitnah papagomo.com

Salah 1 bukti kukuh ini akan membawa kepada penjara dan RM 200 juta saman fitnah dari 2 pemimpin Pakatan Rakyat.sumber

 

sumber: erapasca.com

KEKEJAMAN PAPAGOMO TERHADAP SEEKOR KUCING


Aku tidak lah nak bersangka tak baik pada papagomo nieh.

tp aku nak tanya pada pencinta kucing
kenapa kita perlu cukur bulu kucing
bg aku ini zalim, kesian kucing tu yg fitrahnya berbulu
tentu dia sejuk dan sebagainya
klu aku salah, dan ada alasan kenapa perlu di benarkan bulu tersebut di cukur tolong beritahu aku fb Sabrina

PApa Gomo lubang semakin pecah kini mencari alasan untuk menutup blognya..Kerana takut Papa Gomo cuba membuat bermacam alasan kononnya blog itu bukan dia punya dan dia juga bukan Papa Gomo..Kah.kah.kah.Manusia macam ni memang pandai temberang…Tulisan berdentum rupanya takut nak bertanggung jawab inikah rupanya blogger Umno yang di bangga-banggakan oleh Najib…

HANGPA PIKIAQ LA SENDIRI!!!

Tinggalkan komen

Tiada komen.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s