Cai UBN Yang Cibai Telah Hilang Pertimbangan..Sehinggakan Tuan Guru Nik Aziz Pula Menjadi Sasaran Fitnah UBN!!!

Video Seks nurul izzah

Apa punya bangsa! manusia ka binatang ni yang buat Video skandal sex Nik Aziz..Kalau ia pun nak buat fitnah agak-agak la tak kan sampai hilang pertimbanggan dah tak kenai yang mana satu nak di fitnah,Ni sampai Tuan Guru Nik Aziz seorang yang Alim dan Ulamak tersohor pun hangpa sanggup palitkan dengan fitnah ciptaan bangsat Umno BN

Baru saja Nurul dan MB Selangor juga di kaitkan dengan skandal sex..Dah tak tahu nak buat apa dan isu nak kaitkan dengan pemimpin PR terpaksalah mencipta fitnah memburukan pemimpin tertinggi PR,Umno BN ni memang taik pronografi lucah,Kalau tak takkan asyik-asyik Video lucah yang di keluarkannya.

Selama ini rakyat dah di sajikan dengan Video fitnah DSAI yang di arahkan oleh cai UBN..Rakyat dah tak termakan lagi dengan Video DSAI dah tak laku walau pun berhempas pulas cai UBN mencipta berbagai siri dan episod untuk menyakinkan rakyat,

Kerana rakyat dah tak percaya lagi dengan Video yang memfitnah DSAI.Kini di kaitkan pula dengan pemimpin lain dalam PR,Dengan harapan rakyat akan percaya yang kesemua pemimpin PR terlibat dengan skandal kotor dan menjijikkan ini,

Balik semula dengan cerita Tuan Guru di fitnah dengan skandal sex yang kononnya belaku di Mekah,ada otak ka! orang yang mencipta fitnah ini,yang pertama di kaitkan dengan seorang Tok Guru yang fakih dalam ilmu dan hukum-hakam ugama dan juga seorang MB Kelantan yang telah mentakbir negeri Kelantan lebih dari 22 tahun dengan mengambil islam sebagai penunjuk dan landasan dalam pentakbiran beliau..Adakah manusia yang macam ni sanggup melakukan pekara yang keji macam tu! Orang yang mencipta Video fitnah terhadap Tuan Guru ini mukin juga bukan islam,Tetapi sekiranya dia islam istigfar dan mohon maaf kepada Tuan Guru sebelum terlambat dan bertaubat kepada ALLAH!

Inilah kerja UBN asal menang apa pun jadi halal sehingga sanggup menghina sesama islam mengkeji dan mengada-adakan cerita sanggup memfitnah seorang Ulamak sehingga menjatuhkan maruah dan kriadibiliti beliau.Sebagai rakyat kalau macam ni lah kelaku Umno BN jangan harap rakyat akan memberi undi kepada hangpa pada pru13 ni!!! Kerana Umno BN dan kaum yang sewaktu dengannya suka mereka cipta fitnah yang melibatkan maruah orang yang tak kira latar belakangnya,Rakyat yang waras dan bijak pasti akan menumbangkan UBN pada pru13 tak berapa hari saja lagi..

HANGPA PIKIAQ LA SENDIRI!!!

1 Komen

  1. Patut la blog engko xda org..dok sebar fitnah je..bila le umno buat benda ni puiih kat pr


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s