Umno BN Akan Tersungkur Pada Pru13..

Jawabpan Ringkas Aku Kepada Tun Mahathir kenapa rakyat harus menolak Umno BN!!!.

Tun Mahathir Mantan Perdana Menteri Malaysia berkata BN akan mendapat keputusan yang baik pada pru13 kali ini’kenyataan Tun cuma penyedap hati Umno BN dan ahlinya kerana Tun sendiri tau yang Umno BN bakal lingkup pada pru13 nanti dan tidak mampu bangkit dari program tranfomasi Najib,kenyataan Tun umpama lepas batuk di tangga hanya melepas beban soalan wartawan…Kebenaran sekarang ini Najib dan Umno BN belum temui tarikh yang sesuai untuk membubarkan parlimen Malaysia dan mengumumkan pilihanraya ke13…Ketakutan dan hilang keyakinan untuk mengadakan pru kerana peluang Umno BN menjadi pembangkang cerah…Setelah segala culaan dan risikan dari polis dan tentera tidak berpihak kepada Umno BN pada pru13,terpaksalh Najib Menangguhkan dan kemunkinan sehingga ia terbubar sendiri seperti apa yang berlaku di negeri Sembilan…Tun juga mengatakan Barisan Nasional (BN) akan mencapai keputusan baik pada pilihan raya umum ke-13 (PRU 13), walaupun ia dilihat tidak kuat seperti yang diharapkan.Di sini kita boleh katakan ayat Tun ayat spin@kelentong macam mana nak capai keputusan yang baik kalau Tun sendiri juga mengatakan Umno BN sendiri tak kuat dan tak boleh harap ,Dengan ayat Tun dapat kita simpulkan Tun juga kurang yakin yang Umno BN akan menang.. Tun juga menimbulkan masalah gabungan dan pakatan he.he.he katanya “Pembangkang telah bersatu supaya mereka boleh mencabar BN … tetapi mereka bersatu bukan sebagai gabungan tetapi, hanya ‘pakatan’.Bagaimana nak bergabung kalau tak sepakat Tun Apa lu cita bahasa pun hang tak tau setelah kita berbincang mengambil kata sepakat kita bersatu atau bergabung dalam Kompenen yang di kenali sebagai Pakatan Rakyat di mana dalam gabungan ini juga telah menjahanamkan Umno BN pada pru12 yang lalu dan akan menjadikan Umno BN sejarah selepas pru13…Jangan bahasa pun Tun nak gunakan alat politik mengelirukan rakyat…Tun cuba mengingatkan rakyat supaya menilai kembali nikmat yang mereka kecapi ketika ini dan tidak terlalu termakan hasutan pihak tertentu untuk menjatuhkan kerajaan sedia ada, pada PRU 13.Kepada pengetahuan Tun nikmat yang rakyat dapat tak seberapa kalau nak di bandingkan dengan apa yang pemimpin Umno kroni dan anak Tun dapat..Kekayaan Tun sendiri belipat kali ganda melimpah ruah[TENGOK SENARAI KEKAYAAN TUN M, KELUARGA DAN KRONI DI BAWAH]..Adakah dengan RM500 Br1m rakyat harus mengundi Umno BN dan inikah yang di katakan nikmat yang di berikan oleh kerajaan yang Tun maksudkan..Kalau inilah Tun silap di mana perginya Rm500 Br1m sebelum ni kenapa di zaman Tun rakyat tak pernah pun di berikan..Jadi nikmat apa yang rakyat dapat dari 55 tahun lebih pemerintahan Umno BN…Segala nikmat yang rakyat dapat sekarang ini adalah dari kekuatan PR dan kelemahan Umno BN,Kenapa aku berkata macam ni kalau kita imbas kembali selama ini pernahkah rakyat di berikan apap-apa semasa Umno BN kuat sendiri fikir la ya..Rakyat akan bangkit dan akan terus bangkit untuk menjatuhkan Umno BN demi ksejahteraan rakyat dan segala kekayaan negara dapat di kongsi dan di bahagi sama rata kepada rakyat,Bukan kroni tertentu atau anak-pinak serta keluarga tertentu sahaja…Apa faedah yang rakyat dapat sekiranya mengekalkan Umno BN mentakbir Malaysia,Selain barang naik,minyak,barang runcit dan segala keperluan naik rakyat yang susah semakin susah Menteri yang kaya semakin kaya dengan mencuri hasil negara..Kebebasan dan demokrasi di cabuli dan di jalangkan oleh Umno BN di mana sekiranya melibatkan PR pihak berkusa polis,sprm dan lain-lain badan akan cepat bertindak walau pun tiada bukti mensabitkan kesalahan,kalau nak di dedah di sini panjang sangat memang Kerajaan Umno BN Zalim dan Kejam pada rakyat…Tun sekali lagi mengelirukan fakta Merujuk Kedah sekarang yang tidak mempunyai pemerintahan yang cekap, beliau  berkata banyak pembangunan yang dinikmati Kedah adalah daripada kerajaan pusat dan orang yang mendapat kekayaan adalah kerana dasar kerajaan pusat…Kepada Tun kalau nak menipu tengok zaman la sekarang ni zaman IT bukan 80an lagi..Kerajaan mana pun akan melakukan benda yang sama walau pun di takbir oleh kerajaan Kominis,kerana itu sudah menjadi tanggung jawab sesebuah kerajaan yang mentakbir sesebuah Negara..Tun seharusnya membandingkan tahap pentakbiran Ustz Azizan dengan kerajaan Umno BN sebelum ini dari segi tahap rasuah,keuntunggan negeri dan lebihan dana dan kewangan negeri dari pentakbiran yang bersih tanpa rasuah…Tun tak payah la dok merapu rakyat tau hang dok lobi di Kedah supaya anak hang terpilih menjadi MB Kedah…Terus la bermimpi dan berangan-angan Tun.Akhirnya kata Tun “Kena tentukan siapa boleh siapa tak boleh (jadi kerajaan). Nak ada kerajaan yang berwibawa. Kalau tak, kita jadi mangsa. Janganlah mengundi kerana marah,” katanya.memang rakyat akan memberi undi dan memilih kerajaan yang berwibawa kali ini untuk mentakbir negara..Kerana Umno BN tidak berwibawa lansung setelah amanah di beri mentakbir negara mereka kianati dengan memberi IC dan kerakyatan percuma kepada pendatang bangla.indon,filipin tanpa pengetahuan rakyat,curi harta negara sesuka hati dan banyak lagi kebobrokkan Umno BN lakukan..Sudahlah sekarang sudah sampai masanya untuk rakyat membuang bangkai yang membusuk dalam negara,Rakyat cuma menunggu tarikh pembubaran Palimen dan tarikh pru13 di umumkan  rakyat dah tak sabar untuk menjatuhkan Umno BN..Ini kepastian dan kenyataan..Dengan segala kerosakan dan kemusnahan yang di lakukan oleh Umno BN jangan harap rakyat akan memberi peluang kepada Umno BN umtuk bernafas..Di bawah ni senarai kekayaan Tun M,keluarga dan Kroni Umno BN salah satu penyebab rakyat harus menolak Umno BN pada pru13 kali ni…ADAKAH ANDA AKAN MEMBIARKAN PENCURI-PENCURI HARTA RAKYAT INI TERUS MENCURI..

Kekayaan Tun Mahathir bernilai RM146 billion

HANGPA PIKIAQ LA SENDIRI!!!!

Family of Dr. Mahathir:

1. Name : Ms Siti Hasmah Bte Mohamed Ali
Post : Wife of Prime Minister
Passport No. : D 173596 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 3 years
Account No : AGF-2192-2442- 722-(X)
Amount : USD 4,000,000.00
Date of opening account : 25/06/95
Date of Maturity : 25/06/98
(Maturity continued to 25/06/2001)
(Extension interest agreed upon)

2. Name : Ms Siti Hasmah Bte Mohamed Ali
Post : Wife of Prime Minister
Passport No. : D 173596 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 3 years
Account No : FA-4196-2493- 313 (A)
Amount : USD 8,000,000.00
Date of opening account : 09/06/97
Date of Maturity : 09/06/00

3. Name : Ms Siti Hasmah Bte Mohamed Ali
Post : Wife of Prime Minister
Passport No. : D 173596 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 3 years
Account No : DD-3919-714- 271-(A)
Amount : USD 5,500,000.00
Date of opening account : 06/12/95
Date of Maturity : 06/12/98

4. Name : Ms Siti Hasmah Bte Mohamed Ali
Post : Wife of Prime Minister
Passport No. : D 173596 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 3 years
Account No : FB-5614-1499- 515 (C)
Amount : USD 9,800,000.00
Date of opening account : 12/11/97
Date of Maturity : 12/11/2000
5. Name : Ms Siti Hasmah Bte Mohamed Ali
Post : Wife of Prime Minister
Passport No. : D 173596 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 3 years
Account No : CE-2418-7172- 492 (E)
Amount : USD 5,000,000.00
Date of opening account : 07/03/98
Date of Maturity : 07/03/01

6. Name : Ms Siti Hasmah Bte Mohamed Ali
Post : Wife of Prime Minister
Passport No. : D 173596 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 3 years
Account No : GB-6921-4212- 712 (F)
Amount : USD 6,650,000.00
Date of opening account : 19/03/95
Date of Maturity : 19/03/98
(Maturity continuity to 19/03/2001)

7. Name : Ms Marina Bte Mahathir
Post : Daughter ; Malaysia AIDS Council President
Passport No. : R 671918 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 3 years
Account No : C-719-418-210 (M)
Amount : USD 13,000,000.00
Date of opening account : 17/06/96
Date of Maturity : 17/06/99

8. Name : Ms Marina Bte Mahathir
Post : Daughter ; Malaysia AIDS Council President
Passport No. : R 671918 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 3 years
Account No : F-817-200-11 (C)
Amount : USD 12,500,000.00
Date of opening account : 03/12/96
Date of Maturity : 03/12/99

9. Name : Ms Marina Bte Mahathir
Post : Daughter ; Malaysia AIDS Council President
Passport No. : R 671918 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 5 years
Account No : G-211-922-718- 2 (D)
Amount : USD 15,000,000.00
Date of opening account : 12/07/97
Date of Maturity : 12/07/02

10. Name : Mr Mokhzani Bin Mahathir
Post : Son of Prime Minister
Passport No. : R 719325 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 1 years
Account No : F-3532-3310- 501 (NG)
Amount : USD 15,500,000.00
Date of opening account : 21/09/98
Date of Maturity : 21/09/99

11. Name : Mr Mokhzani Bin Mahathir
Post : Son of Prime Minister
Passport No. : R 719325 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 3 years
Account No : DA-9159-7211- 819 (M)
Amount : USD 4,500,000.00
Date of opening account : 20/05/96
Date of Maturity : 20/05/99

12. Name : Mr Mokhzani Bin Mahathir
Post : Son of Prime Minister
Passport No. : R 719325 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 3 years
Account No : ME-3138-5144- 219 (A)
Amount : USD 10,000,000.00
Date of opening account : 08/09/97
Date of Maturity : 08/09/00

13. Name : Mr Mokhzani Bin Mahathir
Post : Son of Prime Minister
Passport No. : R 719325 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Current Account
Account No : A-7213-4441- 223 (MB)
Amount : USD 15,500,000.00
Date of opening account : 11/12/97
Withdrawal : USD 5,000,000.00 on 10/02/98
Cheque No. F2912718
Deposit : USD 9,500,000.00
Last Balance : USD 19,500,000.00

14. Name : Mr Mokhzani Bin Mahathir
Post : Son of Prime Minister
Passport No. : R 719325 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 1 years
Account No : F-3518-3279- 441 (ND)
Amount : USD 10,000,000.00
Date of opening account : 08/09/98
Date of Maturity : 08/09/99

15. Name : Mr Mokhzani Bin Mahathir
Post : Son of Prime Minister
Passport No. : R 719325 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 3 years
Account No : M-3121-3149- 512 (D)
Amount : USD 7,000,000.00
Date of opening account : 03/12/95
Date of Maturity : 03/12/98

16. Name : Mr Mirzan Bin Mahathir
Post : Son of Prime Minister
Passport No. : R 914315 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 3 years
Account No : LA-5716-3919- 862 (C)
Amount : USD 15,000,000.00
Date of opening account : 16/08/96
Date of Maturity : 16/08/99

17. Name : Mr Mirzan Bin Mahathir
Post : Son of Prime Minister
Passport No. : R 914315 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit 2 years
Account No : CM-6983-7419- 365 (F)
Amount : S $ 10,000,000.00
Date of opening account : 29/06/97
Date of Maturity : 29/06/99

18. Name : Mr Mirzan Bin Mahathir
Post : Son of Prime Minister
Passport No. : R 914315 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit 2 years
Account No : JE-8145-6073- 396 (L)
Amount : S $ 5,000,000.00
Date of opening account : 15/11/97
Date of Maturity : 15/11/99

19. Name : Mr Mirzan Bin Mahathir
Post : Son of Prime Minister
Passport No. : R 914315 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit 3 years
Account No : YE-3909-2616- 398 (M)
Amount : S $ 10,000,000.00
Date of opening account : 25/11/97
Date of Maturity : 25/11/00

20. Name : Mr Mirzan Bin Mahathir
Post : Son of Prime Minister
Passport No. : R 914315 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 1 years
Account No : G-7051-3996- 521 (EC)
Amount : USD 12,500,000.00
Date of opening account : 26/09/98
Date of Maturity : 26/09/99

21. Name : Mr Mukhriz Bin Mahathir
Post : Son of Prime Minister
Passport No. : R 639296 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 2 years
Account No : M-2074-6219- 332 (E)
Amount : USD 8,000,000.00
Date of opening account : 05/06/97

Date of Maturity : 05/06/99

22. Name : Mr Mukhriz Bin Mahathir
Post : Son of Prime Minister
Passport No. : R 639296 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 3 years
Account No : DL-6074-3691- 7785 (E)
Amount : USD 3,000,000.00
Date of opening account : 26/09/97
Date of Maturity : 26/09/00

23. Name : Mr Mukhriz Bin Mahathir
Post : Son of Prime Minister
Passport No. : R 639296 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit 3 years
Account No : CF-3711-5681- 742 (G)
Amount : S $ 7,000,000.00
Date of opening account : 06/07/96
Date of Maturity : 06/07/99

24. Name : Ms Melinda Bte Mahathir
Post : Daughter of Prime Minister
Passport No. : R 697339 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 2 years
Account No : EX-6965-7718- 396 (D)
Amount : USD 15,000,000.00
Date of opening account : 19/11/97
Date of Maturity : 19/11/99

25. Name : Ms Melinda Bte Mahathir
Post : Daughter of Prime Minister
Passport No. : R 697339 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit 2 years
Account No : FN-1799-6673- 983 (M)
Amount : S $ 10,000,000.00
Date of opening account : 21/01/98
Date of Maturity : 21/01/00

TOTAL :
USD 199.45 MILLION AND S$42,000,000. 00 IN FIXED
DEPOSIT

CRONIES WEALTH:
BROTHER-IN-LAW OF MAHATHIR

1. Name : Mr. Hashim Bin Mohamed Ali
Post : Brother-in-law of Prime Minister
Passport No. : C 341872 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 2 years
Account No : BB-1792-5126- 2197-14 (XD)
Amount : USD 6,600,000.00
Date of opening account : 14/12/96
Date of Maturity : 14/12/98

2. Name : Mr. Hashim Bin Mohamed Ali
Post : Brother-in-law of Prime Minister
Passport No. : C 341872 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 3 years
Account No : MG-3014-2132- 5188-19 (NF)
Amount : USD 11,500,000.00
Date of opening account : 16/05/97

Date of Maturity : 16/05/00

3. Name : Mr. Hashim Bin Mohamed Ali
Post : Brother-in-law of Prime Minister
Passport No. : C 341872 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 2 years
Account No : NE-5179-2212- 6125-42 (CE)
Amount : USD 5,000,000.00
Date of opening account : 18/06/98
Date of Maturity : 18/06/00

TOTAL: USD 23,100,00.00

26. Name : Mr. Mohammad Najib Bin Abdul Razak
Post : Minister of Education
Passport No. : D 371981 (M)
Bank : American Express Bank
Type of Account : Current Account
Account No : E-7194-303-45- G
Amount : USD 7,500,000.00
Date of opening account : 22/12/95
Withdrawal : USD 2,500,000.00 on 10/01/96
Cheque No. F1742330
Withdrawal : USD 1,000,000.00 on 16/03/96
Cheque No. F1742331
Withdrawal : USD 1,000,000.00 on 01/07/96
Cheque No. F1742332
Withdrawal : USD 500,000.00 on 11/06/97
Cheque No. F1742333

27. Name : Mr. Syed Hamid Bin Syed Albar
Post : Minister of Defence
Passport No. : D 691245 (M)
Bank : Citibank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 3 years
Account No : J-321-3352-339- G
Amount : USD 8,000,000.00
Date of opening account : 14/07/96
Date of Maturity : 14/07/99

28. Name : Mr. Syed Hamid Bin Syed Albar
Post : Minister of Defence
Passport No. : D 691245 (M)
Bank : American Express Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 3 years
Account No : AC- 4192-443-54- E
Amount : USD 5,000,000.00
Date of opening account : 27/11/96
Date of Maturity : 27/11/99

29. Name : Ms. Rafidah Bte Aziz
Post : Minister of International Trade And Industry
Passport No. : D 391274 (M)
Bank : Bank Of Nova Scotia
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 3 years
Account No : LA- 7211-3647-341 G
Amount : USD 5,000,000.00
Date of opening account : 10/06/96
Date of Maturity : 10/06/99

30. Name : Ms. Rafidah Bte Aziz
Post : Minister of International Trade And Industry
Passport No. : D 391274 (M)
Bank : Bank Of China
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 2 years
Account No : CL 4223-6162-47 M
Amount : USD 2,500,000.00
Date of opening account : 21/09/96
Date of Maturity : 21/09/96

31. Name : Mr. Muhyuddin Bin Yassin
Post : Minister of Youth and Sports
Passport No. : D 512717 (M)
Bank : American Express Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 5 years
Account No : AF- 3712-229-33- Y
Amount : USD 7,700,000.00
Date of opening account : 15/06/96
Date of Maturity : 15/06/01

32. Name : Mr. Megat Junid Bin Megat Ayob
Post : Minister of Domestic Trade and Consumer Affairs
Passport No. : D 299671 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 3 years
Account No : F-3091-9211- 39 (O)
Amount : USD 5,000,000.00
Date of opening account : 19/08/96
Date of Maturity : 19/08/99

33. Name : Mr. Megat Junid Bin Megat Ayob
Post : Minister of Domestic Trade and Consumer Affairs
Passport No. : D 299671 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit 3 years
Account No : M-5244-6052- 69 (D)
Amount : S $ 10,000,000.00
Date of opening account : 07/05/97
Date of Maturity : 07/05/00

34. Name : Mr. Mohammad Bin Rahmat
Post : Minister of Information
Passport No. : D 423717 (M)
Bank : Development Bank of Singapore
Type of Account : Fixed Deposit 2 years
Account No : C-2965-173-384- F
Amount : S $ 5,000,000.00
Date of opening account : 29/11/96
Date of Maturity : 29/11/98

35. Name : Mr. Mohammad Bin Rahmat
Post : Minister of Information
Passport No. : D 423717 (M)
Bank : Development Bank of Singapore
Type of Account : Fixed Deposit 2 years
Account No : CA-3129-662- 919-G
Amount : S $ 2,500,000.00
Date of opening account : 06/03/97
Date of Maturity : 06/03/99

36. Name : Mr. Sabbarudin Bin Chik
Post : Minister of Culture, Arts and Tourism
Passport No. : D 196432 (M)
Bank : Bank of China
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 3 years
Account No : E-699-3172-982 (B)
Amount : USD 8,500,000.00
Date of opening account : 02/09/96
Date of Maturity : 02/09/99

37. Name : Mr. Mustapa Bin Mohamed
Post : Minister of Entrepreneur
Second Finance Minister
Passport No. : D 862411 (M)
Bank : American Express Bank
Type of Account : Fixed Deposit 3 years
Account No : CA-5098-344- 66-D
Amount : S $ 5,000,000.00
Date of opening account : 12/06/96
Date of Maturity : 12/06/99

38. Name : Mr. Mustapa Bin Mohamed
Post : Minister of Entrepreneur
Second Finance Minister
Passport No. : D 862411 (M)
Bank : Citibank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 2 years
Account No : DD-2141-7922- 549-F
Amount : USD $ 5,000,000.00
Date of opening account : 21/04/97
Date of Maturity : 21/04/99

39. Name : Ms. Siti Zaharah Binti Sulaiman
Post : Deputy Minister of Health
Passport No. : D 594071 (M)
Bank : United Overseas Bank
Type of Account : Fixed Deposit 2 years
Account No : M-3914-7179- 212-D
Amount : S $ 5,500,000.00
Date of opening account : 28/05/97
Date of Maturity : 28/05/99

40. Name : Mr. Tajol Rosli Bin Mohammad Ghazali
Post : Deputy Home Affairs Minister
Passport No. : D 691872 (M)
Bank : Development Bank of Singapore
Type of Account : Fixed Deposit 2 years
Account No : B 1712-341-619- C
Amount : S $ 2,000,000.00
Date of opening account : 29/06/97
Date of Maturity : 29/06/99

41. Name : Mr. Abdul Kadir Bin Sheikh Fadzir
Post : Deputy Minister Human Resources
Passport No. : D 541781 (M)
Bank : Bank of China
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 3 years
Account No : D 319-2218-512- J
Amount : USD 3,500,000.00
Date of opening account : 28/02/98
Date of Maturity : 28/02/01

42. Name : Mr. Ibrahim Saad
Post : Deputy Minister PM Department
Passport No. : D 891741 (M)
Bank : Citibank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 2 years
Account No : M374-6593-88 374-6593-88 D
Amount : USD 4,000,000.00
Date of opening account : 08/06/97
Date of Maturity : 08/06/99

43. Name : Mr. Mohamed Nazri Bin Aziz
Post : Deputy Minister PM Department
Passport No. : D 871945 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 2 years
Account No : BD 5211-7925-8716- 51 MA
Amount : USD 6,500,000.00
Date of opening account : 08/06/97
Date of Maturity : 08/06/99

44. Name : Mr. Mohamad Isa Bin Abdul Samad
Post : Chief Minister of Negeri Sembilan
Passport No. : D 831569 (M)
Bank : American Express Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 3 years
Account No : E- 6654-662-719- M
Amount : USD 5,000,000.00
Date of opening account : 09/07/96
Date of Maturity : 09/07/99

45. Name : Mr. Mohamad Isa Bin Abdul Samad
Post : Chief Minister of Negeri Sembilan
Passport No. : D 831569 (M)
Bank : American Express Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 3 years
Account No : J-5152-6161- 311-D
Amount : USD 5,000,000.00
Date of opening account : 24/01/97
Date of Maturity : 24/01/00

46. Name : Mr. Sanusi Bin Junid
Post : Chief Minister of Kedah
Passport No. : D 659711 (M)
Bank : Israel National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 3 years
Account No : FG 3469-4462-9172 (DE)
Amount : USD 10,000,000.00
Date of opening account : 21/09/96
Date of Maturity : 21/09/99

47. Name : Mr. Sanusi Bin Junid
Post : Chief Minister of Kedah
Passport No. : D 659711 (M)
Bank : Israel National Bank
Type of Account : Fixed Deposit 2 years
Account No : H 7639-1722-5243 (MG)
Amount : S $ 5,000,000.00
Date of opening account : 09/06/97
Date of Maturity : 09/06/99

48. Name : Mr. Sanusi Bin Junid
Post : Chief Minister of Kedah
Passport No. : D 659711 (M)
Bank : Israel National Bank
Type of Account : Fixed Deposit 1 years
Account No : DC 7943-7716-2713 33 NB
Amount : S $ 3,500,000.00
Date of opening account : 10/12/97
Date of Maturity : 10/12/98

49. Name : Mr. Abdul Ghani Bin Othmman
Post : Chief Minister of Johore
Passport No. : D 615791 (M)
Bank : Israel National Bank
Type of Account : Fixed Deposit 2 years
Account No : GH 1299-4166-339 A
Amount : S $ 5,000,000.00
Date of opening account : 11/06/97
Date of Maturity : 11/06/99

50. Name : Mr. Abdul Ghani Bin Othmman
Post : Chief Minister of Johore
Passport No. : D 615791 (M)
Bank : Israel National Bank
Type of Account : Fixed Deposit 2 years
Account No : D 1471-3134-22 F
Amount : S $ 3,000,000.00
Date of opening account : 03/04/97

Date of Maturity : 03/04/99

51. Name : Mr. Ramli Bin Ngah Talib
Post : Chief Minister of Perak
Passport No. : D 774511 (M)
Bank : Citibank
Type of Account : Fixed Deposit 2 years
Account No : AB 7193-4111-331 (A)
Amount : S $ 6,000,000.00
Date of opening account : 20/12/96
Date of Maturity : 20/12/98

52. Name : Mr. Abu Zahar Bin Isnin
Post : Chief Minister of Malacca
Passport No. : R 515341 (M)
Bank : Citibank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 3 years
Account No : FA 9132-3156-212 E
Amount : USD 2,000,000.00
Date of opening account : 11/04/96
Date of Maturity : 11/04/99

53. Name : Mr. Abu Hassan Bin Omar
Post : Chief Minister of Selangor
Passport No. : D 493718 (M)
Bank : Citibank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 2 years
Account No : M 819-5512-71 D
Amount : USD 3,000,000.00
Date of opening account : 06/05/97
Date of Maturity : 06/05/99

54. Name : Mr. Abu Hassan Bin Omar
Post : Chief Minister of Selangor
Passport No. : D 493718 (M)
Bank : Citibank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 2 years
Account No : M 819-5512-71 D
Amount : USD 3,000,000.00
Date of opening account : 06/05/97
Date of Maturity : 06/05/99

SENIOR PERSONNEL AROUND MAHATHIR

55. Name : Mr. Abdul Aziz Bin Ismail
Post : Chief Private Secretary of PM
Passport No. : R 814239 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit 3 years
Account No : GM 5210-6125-8862- 49 DG
Amount : S $ 5,000,000.00

Date of opening account : 10/04/96
Date of Maturity : 10/04/96

56. Name : Mr. Abdul Aziz Bin Shamsuddin
Post : Political Secretary 1 to PM
Passport No. : R 722217 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 2 years
Account No : HD 4179-2416-3829- 31AD
Amount : USD 3,500,000.00
Date of opening account : 21/12/96
Date of Maturity : 21/12/98

57. Name : Mr. Mohammad Noordin Bin Bachik
Post : Private Secretary to PM
Passport No. : E 691432 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 2 years
Account No : SD 3912-4942-6918- 72 DA
Amount : S $ 4,000,000.00
Date of opening account : 03/12/96
Date of Maturity : 03/12/98

28 Komen

  1. Yes! Finally someone writes about here.

  2. 地元の人々推奨 は理想的な クマ唐辛子スプレーをスナップ正確なすぐに。完全に
    合理化、一般的な、ストレートレイアウト は伝説。
    すべてのオブジェクト あなたを参照してくださいオンライン は提供 Eurohandbag で。あなた購入 するデザイナー財布を明確に示す は、女性 のレイアウト
    と洗練された

  3. Hi there! Do you know if they make any plugins to
    help with Search Engine Optimization? I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good results.
    If you know of any please share. Cheers!

  4. I constantly emailed this blog post page to all my contacts, for
    the reason that if like to read it then my friends will too.

  5. Hey! I could have sworn I’ve been to this site before but after reading through some of the post I realized it’s new to me.
    Nonetheless, I’m definitely happy I found it and I’ll be bookmarking and checking back often!

  6. Greetings, I do believe your blog could be having browser compatibility issues.
    When I look at your site in Safari, it looks fine however, when opening in Internet Explorer, it has some
    overlapping issues. I simply wanted to provide you with a quick heads up!
    Other than that, fantastic website!

  7. I really like your blog.. very nice colors
    & theme. Did you make this website yourself or did
    you hire someone to do it for you? Plz respond as I’m looking to design my own blog and would like to know where u got this from. cheers

  8. I’m amazed, I must say. Rarely do I come across a blog that’s equally educative and amusing, and without a doubt, you have hit
    the nail on the head. The issue is something not enough folks are speaking intelligently about.
    I am very happy I stumbled across this during my search for something concerning
    this.

  9. I truly love your site.. Very nice colors & theme.
    Did you create this amazing site yourself? Please
    reply back as I’m looking to create my very own website and want to learn where you got this from or just what the theme is named. Many thanks!

  10. Hello excellent website! Does running a blog similar to this take a massive amount work?

    I have virtually no understanding of programming but I was
    hoping to start my own blog soon. Anyway, if you have any
    recommendations or tips for new blog owners please share.
    I know this is off topic however I simply wanted to ask.
    Kudos!

  11. I do agree with all the concepts you’ve offered on your post. They are very convincing and will certainly work. Nonetheless, the posts are too brief for starters. May just you please extend them a bit from next time? Thank you for the post.

  12. This is very interesting, You are a very skilled blogger.
    I’ve joined your rss feed and look forward to seeking more of your wonderful post. Also, I have shared your site in my social networks!

  13. I’ve learn several excellent stuff here. Certainly price bookmarking for revisiting. I wonder how so much attempt you place to make this sort of fantastic informative website.

  14. This can lead to obesity, an epidemic of obesity and
    aging window replacement wholesale occurs. Surgery is considered when
    making a diagnostic by a window replacement wholesale can bring welcome relief.
    Within this programme core work as with the pelvic tilts is important,
    as is acupuncture. But an additional injury may aggravate the pain further.

  15. This is how remedies for white hair in early age you start out at the parties.
    You can mix the colors remedies for white hair in early age
    to make it significantly better. Health benefitsThe potential health benefits
    of probiotic stem from the balance of microorganisms
    inside your system’s digestive tract. Erik, a bright, highlighting eye shadow placed right below your eyebrows. My hospital time was up; I had to pee.

  16. It quickly sorts out the issue, provides ad hoc reporting to
    help identify the issue easily. Additionally, we’ll explore the advantages and disadvantages of such a tool. A team of experts helps out people in debts to manage not only their debts, but also their future expenses.

  17. Hurrah! Finally I got a weblog from where I know how to truly obtain useful information concerning my study and knowledge.

  18. This is not because they necessarily have fewer accidents – men and women equally likely to be more bad
    news for motorists ahead. A Bradford MP claims %Anchor-Text% premiums are soaring so it’s more important than ever to shop around. Three years ago, when no mention of injuries was made at the time of day the car is an older and less valuable model. Crowder admits that those opting for such a scheme are likely to be safer drivers, but the problem for generation gamers looking for the best price.

  19. Heey there arre using WordPress for your blog platform?
    I’m new to the blog world but I’m trying to get started and create my own.
    Do you require any coding expertise to make your owwn blog?

    Any help would be reatly appreciated!

  20. Wow, awesome blog layout! How long have you been blogging for?
    you made blogging look easy. The overall look off your web site is magnificent, as well as the content!

  21. I’ve read several just right stuff here. Definitely value bookmarking for revisiting.

    I surprise how much effort you put to create this type of magnificent informative web site.

  22. Hey There. I discovered your weblog the usse of msn. This is a really neatly written article.
    I will be sure to bookmark it and reurn to learn extra of your helpful info.

    Thank you for the post. I’ll certainly comeback.

  23. Greetings from Carolina! I’m bored to tears at work so I decided to check out your website on my iphone during lunch break.
    I enjoy the knowledge you present here and can’t wait to take a look when
    I get home. I’m shocked at how quick your blog loaded on my phone ..

    I’m not even using WIFI, just 3G .. Anyways, awesome site!

  24. I’ve been exploring for a little bit for any high-quality articles or
    weblog posts in this sort of area . Exploring in Yahoo I eventually stumbled upon this site.
    Reading this information So i am happy to exhibit that I’ve an incredibly excellent uncanny feeling I came upon exactly
    what I needed. I suhch a lot for sute will make
    sure to don?t put oout of yourr mind this site and give it a look on a continuing basis.

  25. Nice post. I was checking constantly this weblog and I’m inspired!
    Extremely helpful info particularly the closing phase🙂 I maintain such information a lot.

    I used to be seeking this particular information for a long time.
    Thanks and best of luck.

  26. Thanks , I’ve just been looking for info approximately this topic for a while and
    yours is the best I’ve came upon so far. But, what in regards to the conclusion?
    Are you sure about the supply?

  27. If you are like most smokers who are trying to quit cigarettes,
    you have smoked for over 20 years and you started before the age of 18.
    If this giant wagon was a country, it would rank 27th in the world population right between Colombia and Spain. Electronic cigarette safety has also been proved by one of the medical
    crew of New Zealand, which conducts analysis
    and researches on electronic cigarettes and has been proved that
    inhaling nicotine from Electronic cigarette has been 100 times less dangerous than that of tobacco cigarette.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s