Zain Saidin Menutup Akaun Instagramnya Demi Menjaga Maruah Rozita Che Wan

Rozita Che Wan yang sebelum ini heboh di perkatakan di laman-laman maya foto seksi mesra Rozita dan Zain Saidin yang di muat naik sendiri oleh Zain Saidin kedalam akaun Instagramnya baru-baru ini…Ramai yang memperkatakan tentang Rozita yang tak tau malu dengan penampilan beliau yang agak melampau dan menjolok mata itu..Rasanya tak payahlah aku nak ulas apa yang melampau tentu dah ramai yang tengok gambar tu pun…Ada pro dan ada kontranya…Rozita di kecam hebat di media maya macam-macam perkataan yang di lemparkan ada nasihat,ada pujian,cacian dan tak kurang juga makian,apa boleh buat kena terima dan belapang dada kerana sendiri cari sendiri jawab la kah.kah.kah…Zain Saidin buah hati Rozita kini telah menutup akaun Instagram miliknya kerana tidak mau Rozita kekasihnya di kutuk peminat dan demi menjaga maruah Rozita…Kalau betul nak jaga maruah seperti apa yang di katakan oleh Zain,dari awal lagi sepatutnya Zain memikirkan buruk baik dan impeknya sebelum mendedahkan gambar tersebut…Lagi-lagi gambar seksi dan mesra seperti suami isteri memang patut pun di tegur..Aku harap selepas ni Zain akan mengajar Rozita cara berpakaian sopan mengikut adab seperti seorang muslimah bertepatan dengan apa yang di ucapkan oleh Zain untuk menjaga maruah Rozita…Tak payah la dok dedah sangat,jaga adab-adab berpasangan dalam islam kan cantik tu..Manusia tidak dapat lari dari melakukan kesilapan,Oleh itu belajarlah dari kesilapan dan bangun perbaiki keadaan…

HANGPA PIKIAQ LA SENDIRI!!!!

Tinggalkan komen

Tiada komen.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s