Tun Mahathir Memberi Arahan Supaya Ibrahim Ali Di Calonkan Di Atas Tiket BN..Dan Adakah Najib Sebodoh Itu Akan Mengikut Arahan Tun Mahathir?

Dr M akan kempen untuk ‘tuan guru’ Ibrahim Ali

Menteri perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad berkata beliau akan berkempen untuk Presiden Perkasa Datuk Ibrahim Ali bertanding atas tiket BN pada pilihan raya umum nanti.

former Prime Minister Dr Mahathir Mohamad 2“Kalau Ibrahim Ali menjadi calon, saya akan pergi ke Pasir Mas untuk berkempen. Dia punya (Pertubuhan) PERKASA bukan calang-calang. Parti (pertubuhannya) dah ada 400,000 orang ahli.

“Kita berharap BN akan memberi tempat kepada Tuan Guru Datuk Ibrahim Ali. Ini adalah sebagai balasan. Kerana (budi) BN, kita balas,” kata Dr Mahathir diiiringi dengan gelak ketawa hadirin.

“Tak macam orang itu, tak balas budi. Dia tikam daripada belakang,” katanya tanpa menyebut nama individu yang dimaksudkannya.SUMBER

Admin

Aku rasa nak tegelak loya nak muntah pun ada bukan apa dua pelawak seorang Mantan PM malaysia dan sorang lagi bekas ahli Umno yang di buang dari Umno..Keduanya sedang cuba melawak yang sorang kemaruk nak jadi calon,yang sorang lagi dok perasan diri tu PM malaysia kah.kah.kah lawak-lawak…Wey Tun! sudah la duduk rumah main dengan cucu lagi baik dari cuba nak kempen untuk sikatak yang kemaruk nak jadi calon sedangkan dah tak laku tamat tempoh,,Kalau nak kempen pun untuk di calonkan bertanding di atas tiket BN cari la orang lain,ni tak muka tak laku juga yang hang pilih,lagi pun si katak ni bukan calon menang..Rayat Pasir Mas dan Kelantan amnya tunggu masa sahaja untuk menjahanamkan UBN dan Perkasa di Kelantan…Letak la kalau betul Umno ada t***q kita tengok si katak tua ni boleh menang ka tak!

Ibrahim Ali ni si katak tua kontrovesi dengan isu-isu racist yang mengakibatkan Ketua Pemuda Umno sendiri menghentam si katak tua dan Perkasa,tak kurang juga dari Gerakan,MCA,MIC membuat kenyataan membidas si katak tua terhadap mulut si katak tua yang amat busuk…Jadi apa rasionalnya Umno BN mengambil si katak tua ni menjadi calon dah tentu kalah..

Tun Mahathir yang di gelar “father of all racism” oleh Nazri Aziz sebelum ini sini,sini menyatakan akan membanbtu si katak tua berkempen di Kelantan sekiranya Najib memilih si katak tua ini menjadi calon UBN di pasir Mas Kelantan..kah.kah.kah,Tun Mahathir mudah lupa di zaman dia menjadi PM pun tak mampu untuk menawan kelantan macam mana Tun hendak membantu si katak tua ni berkempen,Sedangkan Tun sendiri suatu ketika tak mampu untuk membantu diri Tun merampas Kelantan..Jadi tak payah susah-susah nak tunjuk diri tu hebat,pandai serta cerdik sebab Tun sendiri tewas gagal mengembalikan Kelantan ketangan UBN…

Tun seperti menujukan ayat TIDAK MENGENANG BUDI itu kepada Ibrahim Ali..Sebelum ini Ibrahim Ali si katak tua bekas ahli Umno yang pernah di buang daripada keahlian parti,Merayu meraban minta di tolong oleh PAS,kemudian berdiri di pentas-pentas PAS menghentam UBN,apa yang si katak tua ni tak kata pada pemimpin UBN,Akhirnya sehinggalah beliau di pilih untuk mewakili PAS bertanding parlimen Pasir Mas dan menang,pengalaman yang tak pernah di rasai si katak tua sebelum ini…Dengan kemenangan itu si katak tua mula menggerak langkah melawan kembali parti yang pernah menolong dan membantu menaikan karier politik beliau semula..Seumpama menolong anjing yang tersepit atau kacang yang lupakan kulit…Jadi ayat Tun Tak kenang budi patut di tujukan kepada si katak tua bukan orang lain…Tun sendiri pun agaknya tak faham dengan ayat KENANG BUDI kerana selama lebih 22 tahun rakyat memberi mandat kepada Tun apa yang rakyat dapat? cuba tanya diri Tun sudahkah Tun membalas budi rakyat yang memberi mandat memerintah Malaysia lebih 22 tahun,apakah dengan mengkayakan anak-anak Tun itu sebahgian agenda membalas budi rakyat …Tun sekeluarga kaya rakyat menderita!..

Sikatak dan si Pengkianat negara cuba buat lawak dua-dua rakyat benci!!!

HANGPA PIKIAQ LA SENDIRI!!!

1 Komen

  1. You could certainly ssee your explertise in thee work you
    write. The sector hopes for more passionate writers such as you who
    are not afraid to say how they believe. All the time follow your heart.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s