Zul Noordin Dah Pandai Nyanyi Cuba Hangpa Tengok,

Manusia yang Kotor Jilat Ludah Sendiri..Manusia yang macam ni yang Najib kata Calon Menang sampai Ahli Umno sendiri terpaksa di gugurkan kerana dia ni….Hangpa betoi la di pelembukan oleh Najib Jadi ahli Umno buat apa kalau tak dapat bertanding lebih baik keluaq saja tinggalkan Umno…Zul Kulum ni berapa lama dia jadi ahli Umno…Bukan nak rasuk hangpa tapi adilkah Najib pi letak calon yang bukan dari ahli Umno..Lagi pun dia ni pernah hina hangpa…Umno takan tak ada maruah nak iyakan saja…Lagi pun apa aku kisah Najib calon sapa pun..tapi cuba la letak calon kuat sikit ni Zul Kulum yang lansung tak ada tandingan …Apa Umno Selangor dah ketandusan calon bersih…Apa pun terimakasih kepada Najib sebab memberikan satu kerusi free kepada PAS dan PR…

Tinggalkan komen

Tiada komen.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s