Zahid Hamidi Sambil Menitiskan Airmata Merayu Muslimat PAS Mendoakan Anak Beliau Yang Masih Dalam Keadaan Koma

Dalam kempennya kepada pengundi Zahid Hamidi berpesan “Kalau muslimat PAS datang merayu undi ke rumah tuan2 dan puan2, jangan bukak pintu, jangan jawab salam!”

Selepas kejadian eksiden yang menimpa anaknya sehingga koma, keadaan dah terbalik! Dalam satu majlis perjumpaan ahli majlis amanah ikhtiar di Bagan Datoh, Zahid Hamidi sambil menitiskan airmata merayu muslimat PAS mendoakan anak beliau yang masih dalam keadaan koma walaupun telah dibedah tempurung kepala kelmarin.

Kejadian kemalangan yang berlaku depan mata anak sahabat aku (nama dirahsiakan). Alkisahnya, sebelum kejadian si Hafiz ni (anak Zahid Hamidi) menaburkan risalah2 memburukan Mursyidul Am PAS TGNA di sekitar kampung2 dalam parlimen Bagan Datoh.

Apabila melintasi kawasan petugas Pakatan Rakyat sedang membuat kerja2 menggantung bendera kempen, beliau dengan angkuh menunjukkan isyarat thumb down kepada petugas2 tersebut. 

Akibat perbuatan itu motosikal berkuasa tinggi yang sedang ditunggangi (Motosikal Zahid Hamidi punya) tergelincir lalu berlakulah kemalangan.

Melihat kejadian tersebut, petugas2 Pakatan Rakyat yang telah di ‘thumb down’ tadi lah yang menolong menyelamatkan beliau seterusnya menguruskan penghantaran ke hospital!.SUMBER

http://thecybersniper.blogspot.com/

3 Komen

  1. Semua kuasa Allah swt. Kalau berpindah atau bertukar hospital hospital dan melibatkan kepala pulak susahlah nak cakap. Tambahan pulak orang kenamaan Malaysia pun pergi luar negara. Bukan tak ada yang pandai ada. Tapi kalau tak membodek mana boleh naik pangkat. Bila pandai tapi peralatan pulak sengkek maklumlah kontrak anugerah bukan bertanding siapa yang bagus!!. Teringat pulak kisah Moktar Dogong. Kes otak juga. Contoh besar untuk rakyat Malaysia supaya berhati dan tidak zalim!!!

  2. saranan ikhlas dr saya..agar datuk dgn tawadduk dan rendah hati dtg bertemu dgn tok guru nik aziz dan memohon ampun dan maaf bagi pihak anak datuk..ketepikanlah masaalah politik dan keangkuhan politik..demi nyawa anak datuk..semoga allah memberkati dan menyembuh kan anak datuk

    • itu yg terbaik…minta maaf dgn tok guru sebelum terlambat…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s