Kenyataan Bekas Menteri Yang Kecewa Noh Udang…

Image

Zahid Hamidi dapat sokongan seorang bekas menteri kecewa Noh Udang kah.kah.kah..dah tak laku,sapa pun tak pandang akhirnya terpaksa bersuara kononnya sapa tak suka sistem Pilihan Raya duduk dalam hutan,Noh hang tak payah nak bodek sokong Zahid pada hal hang sendiri perlukan sokonggan dan orang pun tau hang ni memang kaki busuk suka bodek,Apa hang ingat lepas hang bodek dan sokong Zahid hang dapat balik post menteri ka!jangan harap orang macam hang ada takdak dalam Kabinet sama saja,sama juga dalam Umno Hang tak ada pengaruh di Selangor..PR menang 2/3 di Selangor aku rasa hang duduk diam lagi bagus dari bodek dan menyokong tak tentu hala lagi hang bersuara lagi orang meluat,Aku cadangkan lebih baik hang pi jaga udang  atau bersara dari politik bukan apa rakyat Selangor dah tak mau kat hang tak kan tak sedaq kot…Oh ya Noh Peminpin Hindraf lagi laku kalau nak di bandingkan dengan hang faham-faham la,,,Noh bukan PR yang melampau atau kena duduk dalam hutan tapi hang yang terlampau di tolak rakyat Selangor dan dah tak ada tempat untuk hang selain dari masuk hutan kawan dengan beruk,Siapa yang tak ikut undang-undang jangan buat tuduhan melulu sekarang ni PR cuba membetulkan undang-undang yang di rogol oleh UBN, pru13 UBN menang secara haram dengan undi Bangla serta segala tipu muslihat terancang SPR keseluruh negeri,Jadi tak payah la nak ajar PR ikut undang-undang sendiri mau ingat la no.

Sokongan hang dekat Zahid bukan akan menaikan ratting UBN malah menimbulkan lagi kebencian rakyat kepada Umno BN bagus teruskan biar kali ni pru14 betul-betul UBN hancur!.Rakyat yang tau berfikir pasti akan menolak UBN yang penuh dengan sifat dendam dan rasis  kepada rakyatnya sendiri hanya kerana rakyat tidak lagi memberi mandat 2/3,Sepatutnya UBN kena muhasabah dah jadi parti minoriti rakyat terbanyak dah menolak hangpa dan memilih PR walaupun tak dapat menawan Putrajaya kerana di tipu tapi mendapat undi lebih Popular dari rakyat Malaysia seterusnya menjadi pilihan majoriti melebihi 50% berbanding UBN….Noh hang tak tau malu dah jadi minoriti di Selangor mau pun Malaysia masih lagi nak balagak lagi satu hang sendiri pun tak diterima jadi jangan dok perasan la,cermin muka tu dulu.kah.kah.kah.

HANGPA PIKIAQ LA SENDIRI!!!

1 Komen

  1. Be buy cheap viagra online her perfect macho!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s