Banner DAP Maki Melayu.?

SUMBER GAMBAR

Banner DAP maki melayu ha,ha,ha..Aku jumpa benda di siarkan dalam salah satu blog pro PR..Aku rasa elok juga kita kongsi benda ni..Banner ni di katakan di jumpai di Johor Darul Umno tergantung di berberapa tempat di negeri itu..dengan perkataan[Melayu Bodoh Pukimak]..Ayat keras berupa Provokasi..Rasanya elok juga polis cepat bertindak siasat siapa di belakang Banner Provokasi  ini,Atau pun aku sarankan kepada DAP untuk buat report biar polis siasat…Kalau tanya aku adakah ini perbuatan Cina DAP.?.Ini .jawaban aku [tidak munkin]..

Apa-apa pun biarlah polis siasat..Kalau nak tuduh tak boleh tapi aku rasa He,he,he..Apa yang aku rasa,Kerana warna cat dah sinonim dengan Puak lembu,bukan apa yang buat pekara ni tentunya otak macam lembu cuba mencetuskan provokasi kaum.

Bagi pihak DAP harus juga menjalankan siasatan dalaman adakah ada di kalangan ahli atau pimpinan DAP sendiri terlibat dalam isu ini,kerana sekiranya tidak di bendung boleh merebak dan menjadi penyakit yang amat merbahaya..Bukan niat untuk menuduh sekadar memberi pendapat,Rambut sama hitam hati lain-lain..

Sekiranya ada pihak lain yang terlibat dalam mencetuskan provokasi ini hentikan!Kerana ia tidak mendatangkan apa-apa faedah atau kebaikan malah akan mengeruhkan lagi perpaduan..Puak-puak jahanam yang suka baling batu sembunyi tangan jangan cuba menjadi batu api menghangatkan suasana antara Melayu dan Cina sudah-sudahlah behenti dari buat kerja bodoh ni dan jangan jadi bangang..Berfikir sebelum bertindak!

P/S:DAP TAK SEBEGITU BODOH NAK BUAT PEKARA-PEKARA BODOH MACAM NI!

HANGPA PIKIAQ LA SENDIRI!!!

Tinggalkan komen

Tiada komen.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

