Mesranya Datuk Sri Anwar Ibrahim Dengan Najib

APA YANG BELAKU DI DALAM PARLIMEN

Gambar DSAI dan Najib yang nampak sangat mesra di Parlimen telah tersebar luas di intenet laman-laman web dan Blog-blog PR mau pun Pro UBN,bermacam ulasan di buat ada yang menghentam dan ada yang memuji…Tetapi aku bukan jenis yang suka memuji membuta tuli serta menyokong membabi buta macam ahli Umno..

Tetapi sebelum aku nak ulas aku tahu tentu akan ada yang marah dan terasa dengan ulasan aku…Aku nak bagi tau pada yang marah dan bakal terasa ada aku kisah!…kahkahkah

Macam ni kah yang di katakan pemimpin yang berjiwa rakyat,sedangkan ramai[NGO]yang sedang berjuang di luar Parlimen menuntut keadilan dari penipuan SPR sehinggakan ada yang di tangkap dan di pukul,Anwar boleh lagi duduk tersenyum dan bergelak mesra macam kamjat, Aku memang kecewa dengan DSAI ni, lain yang dikata lain yang di buat.

Aku ingat Anwar Ibrahim cerdik sangat  rupanya-rupanya lebih kurang bangang macam sesetengah Ahli Umno,apa taknya dia sendiri tau gambar dia bermesra dengan Najib bakal tersebar tapi dia lansung tak kisah apa pandanggan penyokong dan ahli parti..Untuk pengetahuan Anwar Ibrahim  hang jangan ingat hang buat apa pun rakyat boleh setuju dengan hang,Kalau macam ni la perangai hang desas-desus yang mengatakan yang hang jumpa Najib di Indon,seperti yang hang cuba nafikan, bekemunkinan betoi kalau macam ni la caranya yang hang tunjuk..

Rakyat bertunkus lumus melawan dan menolak UBN pemimpin PR pula ada yang kurang cerdik.

APA YANG BELAKU DI LUAR DEWAN PALIMEN


Aku harap orang kanan-kiri Anwar nasihat dan tegur sikit jangan dok buat dah kerja bodoh ni …Aku sebagai penyokong PR MENGANGAP KEJADIAN INI TIDAK AKAN BERULANG LAGI..

HANGPA PIKIAQ LA SENDIRI!!

Tinggalkan komen

Tiada komen.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

