Adakah Ini Alasannya Mengapa Mursi Di Gulingkan

Mursi Presiden Mesir Pilihan Rakyat di gulingkan oleh tentera dan puak-puak saki-baki pengikut Mubarak sekular yang sememangnya mendapat sokongan Amerika dan Yahudi yang sememangnya takut dengan ketegasan dan keberanian Mursi dalam menegur dan menangani sesuatu isu yang melibatkan pembebasan Palastin dan Gaza dari gengaman Yahudi Israel..

Amerika dan sekutunya Yahudi dan puak sekular penyokong Mubarak yang juga di bantu oleh puak Syiah Mesir mengaku terang-terangan telah menjadi penyebab dan dalang kejatuhan Mursi..

lihatlah pengakuan salah seorang aktivis syiah Mesir bahawa gerakan syiah Mesir lah antara yg telah terlibat dgn begitu aktif dalam menggerakkan kempen Tamarrud Mesir sehingga berjaya menumbangkan kerajaan Dr Morsi baru2 ini..

[Gempar] Disebalik Jatuhnya Kerajaan Islam Dr Morsi Di Mesir | Dalang Dibelakang Adalah Gerakan Syiah Mesir !!!! ( Bukti Bergambar Print Screen FB )

malah menurutnya pertama kali tercetusnya idea gerakan tamrrud tersebut pun adalah di pejabat bhg kajian & hak asasi manusia…di bangunan MARKAS FATIMIYYAH (syiah) MESIR sendiri…!!

” segala puji bagi Allah..sesungguhnya kami org2 syiah Mesir adalah antara pihak yg paling utama yg telah memberikan sokongan dan bantuan bagi gerakan tamarrud yg bertujuan utk menjatuhkan Morsi….”

dia juga mendakwa semua surat dan bahan2 kajian yg menggerakkan ‘tamarrud’ masih ada ditangannya..katanya lagi dia sengaja tidak mahu menghebahkan perkara ini…sehinggalah Dr Morsi benar2 telah digulingkan…

lihatlah tuduhan liarnya terhadap Dr Morsi kononnya Dr Morsi terlibat dgn pembunuhan aktivis syiah Hasan Syahanah baru2 ini..iaitu utk menakut2kan gerakan syiah Mesir setelah Morsi menyedari gerakan tersebut..atau mahu membalas dendam..

Kalau Amerika,Yahudi dan Syiah aku boleh faham dan terima tetapi TV3 suku ni yang telampau Syiah dari Syiah sendiri yang melebelkan Mursi sebagai seorang pemimpin Diktator..Memang patut pun Tv3 ni di boikot dah macam haram jadah fitnah dah melampau-lampau…Jadi tak hairan lah Fanpage Tv3 di serang oleh Penonton yang tak puas hati apabila Mursi di gelar sebagai seorang Pemimpin Diktator

Coment dari seorang pendakwah Muda Ustz Don Daniyal berkenaan Kenyataan Tv3 suku..

HANGPA PIKIAQ LA SENDIRI!!!

Tinggalkan komen

Tiada komen.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s