Marahkan Nyamuk Kelambu Nak Di Bakar,Pemilik Resort Reman 4 Hari Surau Nak Di Roboh!

Image

Pemilik resort ditahan reman bagi membantu siasatan kes penganut Buddha bermeditasi dalam surau.

Marahkan nyamuk kelambu pulak nak di bakar”nyamuk pula di reman 4 hari..kenapa pula surau yang nak di roboh bukan silap surau tapi silap pemilik surau itu yang menyalahgunakan surau tersebut sepatutnya pemilik yang di kenakan tindakan yang keras ni dah terbalik surau pula yang menjadi mangsa,Mufti pula menggunakan alasan kononnya surau itu di bina tak mengikut arah kiblat bagi menghalalkan cara…aku tak tahu pula bila masa masjid dan surau perlu di bina mengikut arah kiblat, yang aku tahu sembahyang yang perlu mengikut arah kiblat atau mehrabnya yang pelu menghala kearah kiblat….apa pun alasannya pihak PBT dan Mufti harus juga mengambil kira dari segi kerugian,Bukankah lebih baik di menafaatkan sekiranya dah tak mau gunakan sebagai surau boleh di gunakan atau di ubah statusnya menjadi rumah anak-anak yatim atau apa saja dari di roboh macam tu saja…

Aku bukan nak menyokong tindakan pemilik resort yang membenarkan surau tersebut di gunakan oleh penganut budha bemeditasi dan upacara keagamaan di surau tersebut tetapi merobohkan surau yang aku tak berapa setuju…Dalam kes ini tak dengar pula bantahan dari Perkasa,Pekida dan Jati,munkin juga kejadian ini berlaku di negeri yang di takbir oleh UBN,cuba bayangkan sekiranya belaku di negeri yang di takbir oleh PR riuh rendah lebih-lebih lagi kalau belaku di PP Tv3 10 hari sepuluh malam tak henti akan di siarkan dan Perkasa,Pekida serta Jati akan menyalak tak henti-henti,apabila belaku di negeri UBN sunyi sepi atau Ibrahim Ali takut nak bersuara nanti kena bawak teksi…Perjuangan Perkasa,Pekida,Jati cuma retorik dan hipokrit..HANGPA PIKIAQ LA SENDIRI !

Tinggalkan komen

Tiada komen.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s