Sharizat Menang Signal Jelas Wanita Umno Jumud Dan Tak Mau Berubah!

Khairy Jamaluddin Abu bakar

Perghh! Shrizat Menang Ketua Wanita Umno…Aku sedikit tokojut la jugak Sharizat yang sebelum ini penah mengemparkan negara dengan skandal NFC yang aku rasa akan quyup@kalah dalam Pemilihan Ketua Wanita kali ini”tetapi aku silap apa yang terjadi sebaliknya…Kemenangan Sharizat memberi signal jelas wanita Umno tidak pernah berubah dan yang paling teruk dan sadis tak mau berubah…Boleh aku takrifkan juga sebagai jumud apa yang di lakukan oleh pemimpin semuanya di anggap halal dan tak ada yang tak betul selain semuanya betul belaka,jadi tak salah lah kalau aku gunakan istilah dan peribahasa yang di gunakan Tun Mahathir Murshidul Am Umno,Dah tak ada orang yang cerdik dalam Umno” serta Umno juga membusuk sampai keusus!…HANGPA PIKIAQ LA SENDIRI!

1 Komen

  1. Very good article! We are linking to this particularly great article on our website.
    Keep up the good writing.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

