Rupanya Ibrahim Ali@Katak Lebih Jahil Dari Arab

Image

Brahim Katak agak-agak la bercakap macam orang yang berilmu pandai hukum-hakam agama Puiiii…Kenyataan Brahim Ali seperti membuka pekung sendiri,Kalau tak reti tu duduk diam-diam sudah jangan belagak pandai nanti orang gelak….Dah la hang bukan setakat jahil saja tapi dah tahap murakap dah…Kah,Kah,Kah,Brahim sebelum nak kata orang lain tu jahil selidik dulu setakat mana Ilmu kita tentang Agama baru bercakap….Sejahil-jahil Arab Kalimah Allah itu bahasa depa bukan bahasa melayu Perkasa, siapa yang lebih faham antara hang dengan orang Arab yang hang lebel jahil tu?..Kalau tak tahu bertanya jangan melalak tak tentu pasai,Dulu pun melalak kononnya nak ambik perhatian nak jadi calon akhirnya rakyat kelantan tolak meluat dan melugai tengok muka hang…Sekarang melalak lagi tapi tak hairan juga kan Khairy kata apa perkasa ada cuma tin kosong…Brahim Ali Adakah ulamak tersohor dunia seperti Yusuff Al-Qardawi pun hang nak lebelkan jahil,kerana dia juga bersetuju Kalimah Allah bukan hak mutlak orang islam semata-mata..Ini petikan ayat dari Ulamak Tersohor dunia itu { kalimah Allah adalah kalimah milik seluruh umat manusia, bukan milik umat Islam semata-mata. Ini dinyatakan jelas menerusi surah yang menjadi pembuka bagi kitab Al-Quran, الحمد لله رب العالمين iaitu segala pujian hanyalah bagi Tuhan sekalian alam, bukan Tuhan sekalian umat Islam.}Jadi jelas di sini siapa yang jahil lagi murakap..Apa kata kalau benar hang kata hang ni cerdik sangat jemput la mana-mana ustaz berhujah dan berforum tentang isu kalimah Allah ni jangan dok salak dalam kain saja..Lagi satu kalau nak jemput berhujah tak payah la panggil Ulamak besar seperti Yusuf Qardawi nanti hang terkencing dalam seluar…Brahim setiap kali ayat yang keluar dari mulut hang semuanya sampah,Salak punya salak Hidraf juga yang untung… hang pi bawak teksi lagi baik la pak Brahim Hoi!!!..

Di atas tidakan Makamah dan Kerajaan Malaysia dunia Islam lain sedang tertawakan kita…

HANGPA PIKIAQ LA SENDIRI….

NONE

Tinggalkan komen

Tiada komen.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s