Sharizat Anggap Susu Tamat Tempoh Isu Remeh?….

JERAI: Pengundi di sekitar Unit Peti Undi Sungai Dedap, di sini terkejut dan kecewa dengan susu krimer tamat tempoh yang ‘dihadiahkan’ BN sempena kempen Pilihan Raya Kecil (PRK) Sungai Limau.Susu krimer yang diberi bersama tepung gandum, beras dan gula itu diterima mereka semalam ketika petugas kempen BN berkempen ke rumah mereka.Di beg plastik luar pula, tertera nama dan gambar Ahli Parlimen Baling Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim.
Pada bahagian bawah tin susu tersebut tertera tarikh luput pada 26 Oktober 2013 iaitu dua hari lalu.Kecewa dengan keadaan itu, seorang pengundi tampil mendedahkannya di sidang media PAS di sini.Khairul Hartimi, 35, berkata perkara itu disedari adik perempuannya ketika membuka plastik barangan tersebut untuk melihatnya.“Saya berasa sedih dan marah, walaupun kami orang kampung, jangan hina kami macam ini.“Kita hargai pemberian orang, tapi beri lah dengan ikhlas, beri la barangan yang baik-baik dan masih elok,” katanya ketika ditemui Harakahdaily.HD

Shahrizat Abdul Jalil

YAN – Tindakan Pas membangkitkan isu tarikh luput susu sumbangan Barisan Nasional (BN) kepada penduduk menunjukkan parti itu hanya pentingkan isu remeh, kata Ketua Wanita Umno Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil.SH

SHARIZAT JALIL BUKA SAJA MULUT TERUS BAU LONGKANG! Adakah isu kesihatan rakyat dia anggap isu remeh apa punya banggang ketua wanita Umno ni!…Susu yang tamat tempoh boleh menjejaskan kesihatan rakyat,Sharizat jangan menghina rakyat sungai limau dengan menggangap sumbangan susu yang luput tarikh sebagai isu remeh…Kalau hangpa tak tau AKU nak bagi tau ni la perangai orang Umno BN yang tak elok tamat tempoh tak ada kualiti semuanya untuk rakyat yang baik sihat semua untuk depa,Umno BN buat atau memberi sesuatu bukannya ikhlas…Aku rasa elok jugak kutip balik semua susu yang tamat tempoh tu bagi kat Ibu lembu BANGANG ni tengok dia ambik dak?Sharizat semua dia anggap isu remeh {NFC} gagau berjuta-juta ringgit pun isu remeh,pecah amanah pun remeh juga..IBU LEMBU BANGANG HOI !!! PAS bangkitkan isu susu tamat tempoh yang di sumbangkan kepada rakyat oleh Umno adalah kerana PAS perihatin kepada rakyat, bukan macam hangpa barang yang tamat tempoh pun boleh bagi kepada rakyat dan lansung tak sensetif  dengan menipu rakyat Sungai Limau…Aku harap pengundi-pengundi Sungai Limau jangan dok bagi satu undi pun pada puak-puak UBN penipu Rakyat ni,Tolong jadi cerdik sikit Tolak UBN !

SHARIZAT BEROTAK LEMBU BEMULUT LONGKANG..

HANGPA PIKIAQ LA SENDIRI!!!

Advertisements

Tinggalkan komen

Tiada komen.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s