TUN MAHATHIR MUDAH LUPA!!!

image

Kena batang hidung lupa tak ingat dan macam-macam lagi alasan Tun Mahathir yang cuba melepaskan diri..Tun Musa Hitam yang pernah memengang jawatatan TPM Malaysia sewaktu Tun Mahathir memengang jawatan PM telah membongkarkan penipuan yang di lakukan oleh Tun Mahathir selama 30 tahun lalu..Tun Musa Hitam mengatakan Tun Mahathir sebenarnya berada dalam negara bukannya di Cina seperti di laporkan sewaktu kejadian  berdarah memali sebelum ini..

Pecah lubang dan di kantoikan oleh orang kananya sewaktu ketika dahulu..Terserlah.pemimpin Umno bukan setakat cai dan ahli bawahan tetapi melibatkan pemimpin teratas no 1Malaysia terlibat dengan pembohongan..Jika benar kenyataan Tun Musa sememangnya lah Tun Mahathir ini seorang pemimpin yang haprak tak boleh di harap..Dan segalanya yang di ucapkan sebelum ini boleh di anggap sebagai pembohongan terancang demi menyelamat jawatannya sebagai PM waktu itu..

Kepada cai-cai haprak Umno bertaubatlah dari mempercayai pemimpin tertinggi hangpa..

Advertisements

Tun Mahathir Tapis Internet Kalau Jadi PM Sekali Lagi…

image

Kenyataan bekas seorang Perdana Menteri yang kecewa dan semakin kemaruk menjadi Perdana Menteri Malaysia semula..Aku anggap kenyataan ini sebagai kenyataan yang terdesak dan takut dengan bayang-bayang sendiri..Tun Mahathir seperti tertekan dengan gelombang kebangkitan penggunaan maklumat langit terbuka ini lebih-lebih lagi golongan muda yang lebih senang menerima maklumat dari media Maya berbanding media cetak dan juga tv3,Rtm1-2.

Tun cuma orang yang bersalah sahaja akan takut dan bimnang
lebih-lebih lagi kalau gagau harta negara bedak adik beradik,anak-beranak dan simpan di bank Yahudi,rasuah,pecah amanah dan fitnah orang yang tidak berdosa dan  takut jawatan sebagai PM juga di kebas orang,…Untuk menutup segala kebobrokan ini tiada cara lain selain menyekat,tapis saluran kepada punca maklumat itu sendiri.

Tun M hang lupa sekarang ni bukan lagi zaman hang, zaman kegemilangan hang dah berlalu tak payah nak managih simpati tak ada pun yang nak dengar lebih-lebih lagi niat nak jadi PM semula, cermin-cermin la dulu muka hang jangan dok buat kenyataan seperti orang tua nyanyuk yang hilang akal dok perasan kononnya masih popular lawak,anak hang Mukriz pun selalu sangat kalah jadi tak payah la eksyen sangat duduk diam-diam tak payah dok merapu.

Di bawah ini apa yang aku rasa sangat releven kenapa Tun Mahathir nak sekat dan tapis Internet.

image
Sumber TMI

Mutu Pendidikan kita Teruk Dari Vietnam?

image

Perghh!!! Mat Salleh ni kata tahap pendidikan negara kita lebih teruk dari negara Vietnam,sebelum ni Muhydin juga mengeluarkan kenyataan yang sama cuma berbeza sikit Menteri Pelajaran mengatakan tahap pendidikan kita lebih baik berbanding  Amerika,Britain dan Jerman dan negara-negara maju yang lain…Kenyataan Muhydin amat kontra dengan apa yang dikatakn oleh Pakar ekonomi Bank Dunia yang mengangap tahap pendidikan kita Malaysia amat membimbangkan kalau bahasa kita teruk sangat dah tahap kronik.

image

Kah.kah.kah.inilah kenyataan syok sendiri menteri pendidikan Malaysia merangkap TPM Malaysia Muhydin Yassin..Pemimpin Umno ni kalau tak pembohong bukan Umno,macamana dia ni kata mutu pendidikan kita lebih baik dari negara maju sedangkan negara seperti Vietnam pun kita tak lepas,kalau nak di bandingkan dari segi kemajuan Malaysia lagi hebat dari Vietnam,Pendidikan kita kena tingal jauh-jauh,Malaysia hanya berjaya berada di kedudukan ke-52 daripada 65 negara dalam ranking keputusan Pisa.. Malah, Vietnam berada di tangga ke-17 dalam kajian itu dengan markah 511 manakala Shanghai-China mendapat 613 untuk mendapat tempat pertama dalam ranking itu…Dengan keputusan ini jelas Muhydin Yassin salama ini hanya menipu dan mengeluarkan kenyataan syok sendiiri..

Pesawat Di Sahkan Telah Di Temui Dan Terhempas Di Lautan Hindi

image

Misteri kehilangan MH 370 kini terjawab pesawat telah di jumpai di selatan lautan Hindi..Takziah kepada semua keluarga mangsa yang terlibat Inalilahiwainnalilahirojiun Afatihah buat mangsa-mangsa yang beragama islam.Dari Allah kita datang dan kepada Allah kita kembali…Alfatihah….

Terhot Ahli Dan Bekas calon KP Umno Malaysia Desak Najib Letak Jawatan

Bekas calon Ketua Pemuda Umno, Syed Rosli Syed Harman al Jamalulail meminta Perdana Menteri meletakan jawatannya kerana memalukan negara dalam isu MH370…

image

Najib apa lagi tunggu orang dah tak suka tu blah ja la…kalau hang duduk pun memalukan Umno saja bukan aku kata cuma bagi pencerahan sikit lebih kurang macam tu maksud kenyataan Syed Rosli biaq faham pada yang kurang faham..Najib juga di katakan takut untuk menjawab soalan wartawan dan hanya membaca text…Najib bukan takut sebenarnya tapi menjawab soalan wartawan luar bukan budaya kita kena tau kah.kah.kah..apa punya malang dapat PM macam ni..Sendiri Pikiaq La Haaa.

Presiden Perkasa Sahkan DAP Terima Hudud Dan Negara Islam..

image

Ibrahim Ali si Katak mengamuk lagi kerana tak cukup makan dapat bajet ciput  dari Kerajaan UBN tak berbaloi dengan kerja buat Perkasa yang selalu menjadi benteng kepada Umno dan pembela@penjilat setia UBN,aku juga hairan dengan Presiden katak seMalaysia ni  kenapa DAP pulak yang di serang sedangkan MCA yang meluat dengan Perkasa sampai gambar Ibrahim Ali pun di anggap sebagai menjatuhkan Imej Mie Fun sebagai calon BN di Kajang…MCA juga tak suka dilibatkan dengan Perkasa,sampai lagu tu sekali hinanya Perkasa di mata MCA.Balik-balik DAP pulak yang menjadi mangsa tempat melepaskan geram dan kemaluan Ibrahim Ali yang di londeh MCA..

image

DAP hangpa pun kenapa tuduh Perkasa Rasis depa ni Perkasa bukan rasis tetapi perkauman saja mereka pejuang melayu tulen kah.kah.kah… tak mengaku rasis konon sapa yang nak bakar bible,kalung bunga pada gambar Ketua Menteri PP dan banyak lagi yang kalu nak susun di sini tak cukup kot…

Teruskan membaca