Betul Ka Najib Kata Umno Dan.Kerajaan Tak Tolak Hudud?

image

Terbaik Najib kata Umno dan kerajaan tak pernah tolak hudud betoi ka?Najib macam nak menutup pekung di dada sedangkan dari zaman Tun Mahathir lagi hudud telah di permain-mainkan jadi tak payah la Najib nak jadi hero konon Umno dan kerajaan tak pernah menolak hudud..aku malas nak ulas panjang-panjang hampa tengok video kat bawah ni..

Video

Karpal Singh Meninggal Dunia Dalam Satu Kemalangan..

image

Karpal Singh seorang peguam dan ahli politik hebat negara telah meninggal dunia setelah terlibat dalam satu kemalangan  jalan raya pagi tadi..

image

image

image

MB Mungkir Janji Bekas Perempuan Simpanan Tuntut RM3 Juta

image

Fu yooo panas Mantan perempuan simpanan MB tuntut RM3 juta dari  bekas boyfriend simpanan..Biasala mula-mula janji macam-macam sementara nak dapat bila dah dapat wa apa peduli,yang penting MB sedap..habuan pun dah dapat mau apa lagi dah service tamat tempoh janji tinggal janji ja la yang balance tu kira halal la..kah.kah.kah..

Cerita seterusnya kat bawah ni hangpa baca la:Sumber FMT

image

  • E-Buku IH-75: Dr Mohamed Mursi, Mujahid Akhir Zaman.
  • https://i2.wp.com/www.keadilandaily.com/wp-content/uploads/2013/03/PRU-13.jpg


  • April 2014
    I S R K J S A
    « Mac   Jul »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930  
  • Flag Counter


  • nanatanjungcafe74.wordpress.com value
  • nanatanjungcafe74.wordpress.com CY/PageRank
  • nanatanjungcafe74.wordpress.com Real PageRank
  • nanatanjungcafe74.wordpress.com Alexa/PR
  • Free Domain Name
  • Cheap Web Hosting Sites
  • Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Join 78 other followers

  • Nanacafe74
  • Penang State