Apabila Bapak Jebon Bukak Mulut !!!!

image

Pasma aku rasa Semua orang tau niat hangpa ni tak payah dok timbang-timbang lah sangat kalau ghasa dah berani sangat jadi la Parti politik aku nak tengok tang mana nanti hangpa duduk kah.kah.kah…sorry bukan aku nak peli tapi ghasa geli hati pulak…

Phahrolrazi ni sapa tak kenai bapak jebon yang gila kuasa@pangkat di zaman Pas dan PR mentakbir Kedah dulu apa dia ni buat ,Ada hati nak ganti Ustaz Azizan …

Daripada dok jadi Virus@kuman yang membusuk di dalam PAS baik hang keluaq ja ,lagipun lagi cepat hangpa berambus dari PAS lagi elok bukan pa kurang la penyakit jebon tu berjangkit dan merebak dalam PAS…
Kalau ghasa dah kuat sangat blah ja tak payah dok pikiaq-pikiaq la no lagi cepat lagi bagus..syuhh,syuhh,syuhh…

1 Komen

  1. PASMA ni memang dah lama nak jadi perti politik tapi diaorang ni sengaja nak tutup tutup takut kena tendang dengan ulamak dalam PAS


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

  • E-Buku IH-75: Dr Mohamed Mursi, Mujahid Akhir Zaman.
  • https://i2.wp.com/www.keadilandaily.com/wp-content/uploads/2013/03/PRU-13.jpg


  • April 2015
    M T W T F S S
    « Mar   Sep »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930  
  • Flag Counter


  • nanatanjungcafe74.wordpress.com value
  • nanatanjungcafe74.wordpress.com CY/PageRank
  • nanatanjungcafe74.wordpress.com Real PageRank
  • nanatanjungcafe74.wordpress.com Alexa/PR
  • Free Domain Name
  • Cheap Web Hosting Sites
  • Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Join 78 other followers

  • Nanacafe74
  • Penang State